Szanowni Państwo,
w związku z pojawieniem się w naszej ofercie nowych produktów, wprowadzamy do obiegu zaktualizowane formularze zamówieniowe.
Lista formularzy, które będą obowiązkowe od 01.08.2020:
Wszystkie formularze dostępne są w wersji edytowalnej w Panelu Klienta. Uzupełnione zostały o odpowiednie rubryki dopasowane do konkretnej grupy produktowej. W zależności od wybranego produktu należy każdorazowo uzupełniać wszystkie pola obowiązkowe (zaznaczone na szaro). Zamówienie które nie będzie spełniało tych wymogów będzie odsyłane do poprawy. Ponadto wysyłając reklamację – przeróbkę – naprawę należy obowiązkowo dołączyć uzupełniony formularz, który również jest dostępny do pobrania w Panelu Klienta.
Bardzo liczymy na Państwa wyrozumiałość i współpracę w tym zakresie. Wierzymy, że wszystkie wprowadzane zmiany pozytywnie wpłyną na naszą współpracę.
Wszystkich Państwa, którzy chcą uzyskać dostęp do nowego Panelu Klienta, gdzie są udostępnione foldery produktowe, cenniki, instrukcje oraz nowe formularze zamówieniowe, zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.
Przydatne Linki
Kontakt
© Shadow-System 2024. Wszystkie prawa zastrzeżone.